Friday, August 6, 2010

Musim Baru

Untuk post baru ni aku cuba untuk meyakinkan diri aku yang aku akan tukar mode penulisan aku kepada yang lebih besar matlamatnya berbanding aku hanya tumpu pada politik. Terlalu banyak Blog-blog politik yang terkadang aku merasakan menjadikan orang yang baru berjinak dengan politik tertewas, keliru dan menjadi muak dengan apa yang bernama politik.

Aku tak menyalahkan blogger2, mereka masih boleh bebas untuk menulis tentang idea politik parti mereka cuma aku nak bergerak kearah lain namun aku pasti post aku nanti akan terselit dengan cerita politik kepartian juga.

Tinggal dulu matlamat aku ni, aku dah lama tak menulis dan aku tak pasti follower yang ada ini sedar atau tidak, baca atau tidak apa yang aku nukilkan tapi yang pastinya bila aku menulis seolah-olah aku dah khabarkan kepada seluruh dunia apa yang aku rasa dihati, apa yg aku fikir di minda dan apa yang aku buat dengan anggota aku.Ia seolah-olah satu rawatan stress bagi diri aku, satu kaedah rawatan namun aku tak pasti sejauh mana aku ok sebab aku mungkin tak ditinggalkan dengan komen2 kesat ataupun idea2 bangang yang boleh buat aku sendiri sakit hati bila membaca. yang pasti bila aku sumpah seranah kat sini aku rasa rileks hahahahha.....manusia kan? kalau diri kita semua ok...bila terkena diri mula sakit hati hahahaha

aku cuma nak post and try wajah baru blog aku, masih dalam belajar lagi... aku akan sambung semula warkah pemikiran aku.

3 comments:

  1. wuuu~ entry baru... aku tunggu ape entry ko akn dtg.. =D

    ReplyDelete
  2. bz betul abg long sorng nie... lama x post new entry.. hehe.. keep it up!!

    ReplyDelete
  3. :p jealous tgk blog kawan2 semua sempoi2 hhehee

    ReplyDelete