Friday, December 18, 2009

:)

Hurm....bila xpegang laptop macam2 hal aku nak postkan kan blog aku yg semakin usang dan xlaku nie tp bila dah pegang semuanya bagai tak kena, ilang semua idea..apa yg patut aku tulis dulu

November dan Disember 2009 memang bulan yg memenatkan aku dan serabutkan aku, hampir semuanya yg berlaku tersangat la penting, tak sempat aku nak ceritakan dalam blog ringkas aku ni, nak minta maaf kat follower pun cuma ada 5 org jer..tu pun aku xpasti aktif ke tak ikut blog aku ni hehehe...xpa la kawan kurang2 ada juga yg sudi nak jadi follower.

Fikir2 balik blog aku ni sebenarnya xde konsep tertentu, aku xdapat nak tumpukan blog aku pada satu cerita atau tajuk bila mana aku suka mengambil tau kebanyakkan hal2 kat dunia ni tambah2 hal2 orang kita Malaysia.

"Relax" dulu la...aku pun internet tak ok lagi, bila aku dah agak stabil balik dalam pengurusan kewangan aku, aku akan mula semula dgn lebih baik dr hari ini, ini azam aku sempena Maal Hijrah 1431

Cargas dulu!

2 comments:

  1. aku follower blog ko yg setia.. tunggu j new post, hehe~ ok.. aku paham.. =)

    ReplyDelete